niedziela, 27 stycznia 2013

Muffiny cynamonowe

Składniki suche:
1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
1 szklanka cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki sody oczyszczonej
1  łyżeczka cynamonu
Składniki mokre:
1 jajko
1 szklanka mleka
1/3 szklanki oleju
12 łyżeczek konfitury (u mnie żurawinowa)
Przepis:
Składniki suche łączymy ze sobą. Podobnie postępujemy ze składnikami mokrymi (oprócz konfitury). Następnie przelewamy składniki mokre do suchych i mieszamy wszystko w miarę dokładnie. Po jednej łyżce ciasta nakładamy do papilotek umieszczonych w formie do pieczenia muffinów, następnie jedną łyżeczkę konfitury i przykrywamy to kolejną łyżką ciasta. Muffiny pieczemy w 180C ok. 20 minut i suszymy na kratce.




17 komentarzy:

  1. pyszne muffinki, uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, takie równiutkie, lubię cynamon bardzoo, taka muffinka cynamonowa do herbatki , to na pewno jest pyszne

    OdpowiedzUsuń
  3. też robię sobie takie cynamonowe babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ muszą być aromatyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne:) pyszne, słodkie i pachnące!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cynamonowe, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cynamon, cynamon, cynamon <3 I to do tego w babeczkach, czy może być coś lepszego? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam ,jak one równiutko urosły i nie uciapałaś foremki.Ja jak robię muffinki to albo je nierówno rozłożę ciasto albo upaciam foremkę :P
    Z cynamonem jeszcze nie robiłam ,aczkolwiek w sobote u mnie gościły bananowo czekoladowe ;-)
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamon z żurawiną to bardzo fajne połączenie. Mam jeszcze sporo własnej żurawinki, to może sie pokuszę o te muffiny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie robiłam cynamonowych, czas nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muuuuffiny! poproszę na wynos!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cynamonowe na pewno by mi smakowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, dzisiaj moja córcia wcinała ze smakiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez reklamę dotyczącą głosowania na blog roku, która zachodzi na przepis, trzeba zgadywać ilość niektórych składników :( można prosić, aby zostało to zmienione?

    OdpowiedzUsuń