wtorek, 21 sierpnia 2018

HOT DOGI Z KIMCHI

Jeśli nie jedliście połączenia hot doga z kimchi, to musicie koniecznie spróbować! To świetne i nieoczywiste połączenie wegańskiej kiełbaski, smacznych dodatków i sfermentowanej pikantnej kapusty pekińskiej.


Przepis na kimchi, który wykorzystałam pochodzi ze strony Jadłonomii. Jeśli nie wiecie, gdzie kupić najważniejszy składnik, czyli paprykę gochugaru, polecam tego sprzedawcę.


Składniki:
Bułka dobrej jakości
Wegańska parówka (testowałam nowe parówki od Bezmięsnego mięsnego i nadają się idealnie!)
Kimchi
Czerwona cebula
Ogórek kiszony/korniszon
Prażona cebulka
Czarny sezam
Ketchup, wegański majonez, musztarda

Przepis:
Bułkę możemy podpiec w piekarniku (dla przyjemności chrupania), następnie dodajemy musztardę, parówkę i nakładamy hojną porcję kimchi. Teraz kolej na dodatki. Wybrałam moje ulubione - czerwoną cebulę i ogórek korniszony. Na wierzch hot doga oczywiście trafił ketchup, odrobina wegańskiego majonezu oraz posypki - prażonej cebulki i czarnego sezamu.

1 komentarz:

  1. Kurczę nigdy nie jadłam kimchi :D
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń