czwartek, 3 maja 2012

Napój owsiany na poprawę metabolizmu :) Jagody goji - test

W sam raz na poprawienie humoru i przyspieszenie metabolizmu :) Skutecznie zapycha i doskonale ochładza wcześniej przetrzymany w lodówce :) O kim mowa? O napoju owsianym, a raczej jego pochodnym a'la deserem ;) Zainspirowała mnie Julia :)
Potrzebujemy:
2 łyżki otrąb owsianych
2 łyżki płatków owsianych
1 łyżkę zmielonego siemienia lnianego
2-3 łyżeczki jagódek (miałam jeszcze ze słoiczka)
1 banan
0,5 szklanki mleka
Garść jagód goji
Płatki, siemię i otręby miksujemy blenderem i dorzucamy po chwili pokrojonego w kostkę banana oraz jagody (te ze słoiczka). Dolewamy mleczko, wrzucamy jagody goji i jeszcze chwilę wszystko mieszamy. Gotowe! Proponuję wcinać łyżeczką nasz deser bo rurka może się zapchać ;)
Jagody Goji suszone na słońcu to "Mali Tytani" smaku oraz właściwości odżywczych. Pochodzą z Chin i mają czereśniowy smak. Jagody Goji, które otrzymałam dzięki uprzejmości sklepu Gillian McKeith są absolutnie naturalne, przepełnione witaminami i minerałami i nadają się do wielu rodzai deserów, sałatek oraz owsianek. Więcej informacji na ich temat znajdziecie tu. Moje testowanie na pewno nie zakończy się na tym jednym występie. W głowie rodzą się kolejne pomysły na wykorzystanie tych pysznych maleństw :> Poza smakiem, który jest nie do podrobienia, zostały zapakowane w opakowanie, dzięki któremu możemy zachować świeżość jagód.  Daję 10! A oto moje dzieło ;)






6 komentarzy:

  1. Z jagodami goji mam już do czynienia od roku. Pierwszy raz zakupiliśmy je w Hiszpanii, a od dłuższego czasu sprowadzamy z allegro. Oryginalne są Tybetańskie. Cena za 1 kg to ok. 60 zł- jeśli wyszukamy dobrego sprzedawcę. Poczytaj o ich właściwościach.. szok! Oczywiście cała rodzinka została w nie zaopatrzona, a już zwłaszcza, ta starsza część :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, też uwielbiam Gillian :) Wszystkie jej książki już dawno przeczytałam :) Co to znaczy- współpracuję z Gillian? :O

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem strasznie ciekawa tych jagód!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że same odkrycia :) jagody goji są mi dobrze znane, mleko owsiane też uwielbiam - jedno i drugie kupuję na www.freedelikatesy.pl - zwłaszcza w przypadku jagód warto zadbać o sprawdzone źródło, bo na allegro stale pojawiają się podróbki, niestety. Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń