niedziela, 27 maja 2012

Frittata z kurczakiem i wędzonym kozim serem

Składniki:
4 jajka
1 cebula
6szt. pieczarek
1 pierś z kurczaka (z wczorajszego obiadu)
5 plasterków (ok. 0,5 cm grubości) wędzonego sera koziego (z KarPACZa) ;)
1 pomidor
2 łyżki oleju z orzechów włoskich
Sól, pieprz
Przepis:
Cebulę wraz z pieczarkami kroimy w drobną kostkę i wrzucamy na rozgrzany olej - smażymy do zarumienienia. Kurczaka oraz ser również kroimy w kostkę i dodajemy do pieczarek z cebulą. Doprawiamy i trzymamy na patelni ok. 5 minut ciągle mieszając. W osobnej miseczce roztrzepujemy jajka i po chwili dodajemy je na patelnię. Wszystko mieszamy i na wierzch układamy plastry pomidora. Patelnie przykrywamy pokrywką i trzymamy na niewielkim ogniu, aż jajka się zetną.
Smacznego!


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Frittaty nigdy nie robiłam, jeść też nie jadłam. Ale widzę, że można ją komponować z różnymi składnikami. A połączenie kurczaka, wędzonego sera koziego i pomidora brzmi bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no raczej niebo w gębie ;D tym kozim serem mnie przekonałaś :DD ja niedługo będę miała też okazję zjeść takiego oryginalnego - mniaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Frittaty są super!Twoja bardzo smakowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie kozi ser, ale wedzonego jeszcze nie probowalam. Podoba mi sie ta frittata!

    OdpowiedzUsuń