sobota, 21 kwietnia 2012

Pancakesy Amerykańskie z syropem ryżowym. Test.

Hej ;)

Na śniadanie polecam gorąco pancakesy, są bardzo sycące i można z nimi połączyć praktycznie wszystkie dodatki :) Dzisiaj postanowiłam wypróbować je z syropem ryżowym, który otrzymałam od sklepu Gillian McKeith.
Składniki:
300g mąki
1 jajko
300ml maślanki naturalnej
70g cukru trzcinowego (najlepiej zmielonego)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
Szczypta soli
Wszystko dokładnie mieszamy, aby powstało ciasto niezbyt rzadkie. Na patelni rozgrzewamy olej ryżowy (lub inny) i smażymy pancakesy na złoto z każdej strony. 
Dodatkami do pancakesów były u mnie truskawki, kiwi i mandarynka oraz syrop ryżowy, który doskonale do nich pasował. 

 Ocena syropu?
Jak dla mnie ma genialny smak, słodki i jednocześnie ma przyjemnie gęstą konsystencję. Waga słoiczka to 330g i po dzisiejszym śniadaniu mogę śmiało stwierdzić, że jest bardzo wydajny. Syrop posiada certyfikat Soil Association. Więcej informacji technicznych znajdziecie tu. Jestem bardzo zadowolona z tego syropu, ponieważ łączy ze sobą słodki a jednocześnie zdrowy smak :)
Polecam!
Copyrights InnyPunktWidzenia.pl
Zapraszam na mój profil na FB :)

Dodaję do akcji: Poranne wariacje, czyli propozycje śniadaniowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz